Google Website Translator Gadget

środa, 13 października 2010

24.09 - Zaczynam prawdziwą pracę

Szkolenie się skończyło, zatem trzeba było zacząć prawdziwą pracę. Nie wiedziałem czy mam od razu zgłosić się do szkoły czyli w piątek 24.09 czy też dopiero od następnego tyg. Napisałem zatem wiadomość na firmowy email by dowiedzieć się co mam robić. Nie uzyskawszy jednak odpowiedzi udałem się na 9, gdyż taka godzina widniała w job description. Oczekałem się z godzinę, ponieważ, jak się za chwilę miałem dowiedzieć, szkoła czynna jest od 10 a nie od 9. Już miałem się zbierać kiedy to przyszedł sekretarz Abdullah i otworzył szkołę. Wkrótce poznałem Zeynap - można powiedzieć zarządzająca szkołą a także nauczycielka w tejże szkole - Turczynka, lecz urodzona w Niemczech; a także Alicję - Polkę, która także uczy tutaj już od paru miesięcy. Następnie obserwowałem lekcję z prywatnym studentem prowadzoną przez Zeynep. Po skończonej lekcji powiedziano mi że mam poprowadzić moją pierwszą lekcję o 19.30 - 21.30. Po pierwsze byli to pracownicy firmy, która wysłała ich na takie szkolenie, a po drugie było z 10 czy 11 osób tak że otaczali mnie dookoła. Przyszedłem oczywiście wcześniej gdyż nie znałem jeszcze całej książki i musiałem przejrzeć ją żeby móc jakoś prowadzić zajęcia oraz żeby nie zwalniać tempa lekcji z powodu ciągłego zaglądania do skryptu. W sali było gorąco a pulpit musiałem ustawić tak żeby wszyscy widzieli obrazki (zdjęcia z sali poniżej). Było mało powietrza a do tego jeszcze nie mogliśmy ustawić klimatyzacji więc trochę się pociłem zarówno z nerwów jak i z oczywistej przyczyny jaką był zaduch w sali. Ale lekcja jakoś poszła. Ponieważ była to moja pierwsza nie wypadła tak jak sobie zaplanowałem ale nastepne bedą juz o wiele lepsze i będę podchodził z wiekszą swobodą do mojej pracy, czego rezultatem bedzie humor i miła atmosfera na zajeciach i większa płynność w prowadzeniu lekcji.

Tzw. "charty" na których demonstrujemy niektóre słowa



Widok na salę i książka nauczyciela na pulpicie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz